14 år och gravid..what??

Läste en blogg här på blogg.se nyssens.
Det var en 14 årig tjej som var gravid. Hallå hur tänker hon?
Det är lite väl ungt att få barn eller? Hon går ju på bara på högstadiet.
Hon skrev att det inte var egoistiskt tänk av henne att behålla barnet.Nää eller hur?!
Hur ska hon försörja sig och barnet? Jo,genom hennes föräldrar.
En 14 åring ska inte ens ha sex för faen.
Hon skrev att hon förändrats under graviditeten,visst det har hon säkert gjort. Men det är så patetiskt,allt det hon skriver.
Men en 14 åring ska inte ha barn,hon är ju för sjutton barn själv.
Barn ska inte ha barn. Hade det vart min dotter hade hon fått ett kok stryk. Men våld löser ju ingenting.
Tjejen fick reda på att hon var gravid då hon var i vecka 20. Det är försent att göra abort då men man får göra det under speciellt omständigheter. Och det är det väl i detta fallet tycker jag.
Okej,det är upp till var och en att bestäma vad man ska göra utav sitt liv och i detta fallet,om hon ska behålla barnet. Om jag tycker hon gör fel? Ja,det tycker jag.

Jag önskar tjejen lycka till med allt. Det lär behövas!
Jag kan bara hoppas att allt kommer gå bra för henne och barnet.


!!JAG VET VAD JAG VILL HA,DÅ JAG SER DET!!


Kommentarer
Postat av: Laila♥

Köpte den på H&M :) kolla där sötnos =)

2010-11-08 @ 10:02:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0