Jul feelings

Nu äntligen känns förkylnigen bättre..så gött :) Har knappt orkat ta mig upp ur sängen.
Har endast orkat gå mellan soffan och sängen. Men nu har jag spring i benen igen.
Vill börja jobba nuuuu,men det är ju snart Torsdag. Jag får hålla mig tills dess.

Snacka om att jag har jul feelings,lyssnar på julmusik,lyssnar bland annat på Magnus Carlsson.
Har dock ingen glögg hemma så jag har fått nöja mig med ett glas vitt istället. Det går lika bra det.

Längtar faktiskt till julen. Har inte gjort det på många år,har valt att jobba istället.
Kanske inte är så konstigt när det ser ut som det gör inom famillen,osämja och tråkigheter.
Men i år ska jag skita i det och bara njuta.
Har inte haft julkänslor sen jag var liten,eller ahh yngre :)
Men i år slår jag på stort. Vilka planer jag har.
Vill julpynta nuuu,men det är ju bara november än. Så julpyntningen får vänta några veckor till.
Snart är det första advent och då vet jag att jag kommer få ännu mer jul feelings. Me like!

KEEP ON SMILING!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0