Julpyntat

Har julpyntat hela lägenheten ikv,blev så bra och så himla mysigt.
Nu är det bara julgardinerna och ljuststakarna som ska upp men det blir i nästa vecka.
Jag vet det är lite tidigt att ta fram julsakerna men jag kunde inte vänta till nästa helg.

Mamma och lilla syrran har varit här ikv,vi åt lite mat och bara tog det lugnt.
Lilla syrran filmade mig när jag fjanta mig,shit va roligt vi hade haha.

Snart dags att julhandla,drar nog med mig lilla syrran till Gekås och handlar :)
Frågan är bara när inni hundan jag ska hinna..men men det löser sig nog.

Ni ska jag kolla på Armagedon och gråta mig till söms..bra planer för en Lördag :)

Godnatt på er alla där ute

 /MARIE


Kommentarer
Postat av: Emma Rosell

Det är väl ändå liiite tidigt med julpynt innan första advent?! Då hinner man ju nästan tröttna innan hela julkalaset är över. :P

2010-11-21 @ 11:15:48
URL: http://emmarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0