Lite trötter idag

Dagen har varit väldigt lugn,vakna vid tolv och trodde den bara var nio.
Shit vad besviken jag blev,sängen var ju så go :)
Kvällen igår var väldigt lyckad,fick dock reda på det jag länge hade anat.
Varför tycker folk det är så roligt att snacka skit? Sånt blir jag så förbannad på.
Det är som Nettan brukar säga,folk har inga liv som snckar dynga om andra.

Vart på hockey ikv,det blev vinst för Nittorp,
Tyckte dock lite synd om Kållered,som inte hade så mycket att säga till om under dom bägge första perioderna. Men jag tyckte dom var bäst på plan under sista perioden.

Ny vecka i morgon vilket innebär ny möjligheter :)

Det är så kul att min bror ska gifta sig nästa sommar,så spännande. Han har skaffat sig en underbar och bra tjej. Kommer bli ett vackert brölliop och jag kommer vara en stolt lilla syster!!!

Nu blir det lite mys i soffan med Zorro innan det blir dejt med kudden.


!!I WANT CHANGE BECAUSE OF YOU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0