Utkast: Nov. 10, 2010

Ett litet tips,gå inte i högklackat när det snöar och är snö ute. Det blir halt.
Detta lärde jag mig när jag skulle gå till affären,jag måste ha sett ut som Bambi på hal is hehe
Men jag höll mig på benen både dit och hem.
Vill man vara fin så får man ibland lida pin,sägs det!

Köpte en ljusstake i affären,den är så fin. Har redan satt i ljus och glitter. Brandfarligt jag vet,men snyggt blev det iaf.

Ååå,härlig tid det ligger framför oss nu,me like alot!!!


Kort på baksidan där jag bor


Så fint o mysigt med snö :)


Iförd stickad mössa o halsduk som jag fick av mamma då jag fyllde år.
Tack mamma :)


Så här fin blev den ny inköpta ljusstaken



KRAMAR PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0