Utkast: Nov. 11, 2010

Har vart ute på en lång härlig kvällspromenad. Skulle haft på mig mössa,det blåste en aning kallt men vantar hade jag på mig iaf.
Enligt väderleksrapporter ska det komma mer snö i morgon,snacka om att jag blir lycklig isåfall :)

Anmälde mig för att hänga med och bowla med jobbet 24/11 idag. Ska bli skit sköj. Det bästa är ju att vi ska Gislaved. Älskar verkligen den småländska dialekten,det vet alla som känner mig. Och sen finns det ju några fina ögongodis i Småland oxå,det gör ju inte saken värre heller ;)

Haft besök av grannen en stund nu,alltid lika roligt att prata med honom :)

Dags att dejta kudden snart. Fredag i morgon vilket betyder HELG. Jobbar 7-10 på lördag,skönt att bara behöva jobba några timmar. Sedan ska det firas helg!!

God natt på er alla!!

/Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0